2 dagar kvar till operationen!

Dagarna närmar sig... Jag börjar bli lite nervös.. Jag har aldrig varit med om att en hund opereras - förutom kastreringen med Azi och Tyra. Men något annat utöver det, ännu värre att amputera något! Men det ska nog gå bra... Många har sagt att de flesta hundar blir 100% återställd efter och lever som vanligt. Det finns en Vorsteh hund som har 3 tår men är den bästa draghunden ägaren har haft, så jag borde inte oroa mig! :)
 
Sauron ska egentligen "vila" (långpromenader är tillåtet), han hade så mycket energi efter ha vilat 1 vecka. Och han får vila 3-4 veckor efter operationen. Så jag ville göra honom lite glad innan operationen, så bestämde jag att han får springa av sig och få göra något han mest älskar, DRAG, i helgen.
 
 
Liksom vad mer skada kan man bli nu? Den är redan skadad och har varit i samma skick i 1,5 år. Så han tar inte illa vid att få springa lite i helgens och han går på smärtstillande just nu. Så han får bli lite glad innan. Det blev han, blev så nöjd!
 
Jag ville göra honom glad när jag har möjlighet till det, tänkt och gjort! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback