En helt vanlig dag - vår jobb!

Vi tre var på jobbet idag hela dagen, som vanligt! Hundarna trivs rätt bra på jobbet, de kan koppla av där ordentligt och går bra på promenader. Lilla Tyra måste ha halti på promenader då hon drar mer när man går med flera hundar, men nu sistone kan jag ta av haltin då och då. Sauron går bra i grupp, dock är han bara stor, så lite klumpig - men inga problem annars.
 
Idag fick Sauron ta det lugnt och endast ta kisspromenader. Han har svullen tass, vid den klon som man har opererat bort. Så jag är lite orolig, han får ha vila idag. Tyra följde med på 2 långa promenader idag, summan 1 mil. Härligt - kallt i luften, vintern är här snart! 
 
Till middagen fick hundarna barf att tugga på, lammrevben :D Sauron fick en kalvnacke också då hans lammben var mindre än Tyras. Fråga inte om det uppskattas, riktigt dum fråga då ;)

Trötter å vilar efter promenderna! Tyra!

Knäppa jag med dagishundar å Tyra! 
 Biologiskt Anpassad Rå Föda (BARF) mat till mina hundar. Super! Hur många av er ger BARF?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback