Första inläggen!

Här startar jag en nyblogg efter ha skrivit 5 år på www.astirazalea.blogg.se, det känns vemodigt - men det känns bra! Astirazalea bloggen handlade om min första hund och sen dök Tyra in i vårt liv. De var två vita söta döva amstaffar. Nu är Astirazalea i himlen och jag har en ny hund - en holländare och är hörande. Så jag tänkte Astirazalea bloggen får förbli en minne och hedrad plats för min älskade Azi. Man kan gå in och se 5 år av vårt liv tillsammans på bloggen... 
 
Nu börjar vi om med en ny blogg - som kommer bli mer fokuserad kring omplaceringshundar. Astirazalea bloggen var mer fokus på döva hundar, nu är det blandat av döva hundar, hörande hundar och omlaceringshundar.
 
Prestation om oss kommer inom snar - det kommer bli flitigt uppdatering. Det lovar jag! Vi har också en hemsida som vi skriver upp tävlingsinformation, personliginformation och bloggen där skriver vi allt om veterinärbesök och tävlingar - så det blir en aktuellt och viktiga information där. Denna här bloggen blir vardagsinläggar om vårt  aktiva och roliga liv tillsammans.

 
Vi ses!

Kommentarer
Sara, Ådi & Axel säger:

Härligt! Vi har gjort en hemsida vi med nu! :D Ser fram emot att följa er tre!

2013-12-02 | 18:07:14
Bloggadress: http://saraevangeliet.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback