Lilla stackarn!

Idag verkade han må bättre med tassen och svullnaden hade gått lite ner - så jag var dum nog att ta med honom på en långpromenad på jobbet. Det resultade att han vägrade och stödja på tass... Min mamma tror när han tappade klon (berättar om det en annan gång), så blev det infekterad i den och nu har den svullnat till. Jag ska ringa till veterinären imorgon och se vad dom säger - om man ska vänta eller behövs antibiotika. Han får ha tratten på sig då han försöker tugga/slicka på svullnaden hela tiden. Dessutom skon har han på sig för jag tvättade den med jodpax, blir så kladdigt överallt. Så han får ha sko på sig och när vi är ute, så det inte kommer smuts eller något... Hoppas det går bra, men det gäller vila för honom nu i några dagar!

En väldigt missnöjd Sauron!


Idag på promenaden, 1,5 mil gick vi! Härligt dag, minus grader med massor sol!
Ojj vad istappar finns redan nu, så kallt det är! Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback