En bra vecka - men otroligt tröttande!

Jag är nu hundvakt åt Ralph i 1 vecka. Det är så kul att ha 3 hundar härhemma, det funkar så bra - de tre trivs ihop! :) Även var jag hundvakt åt en dagis hund en natt i veckan, så 4 hundar hemma hos mig. Och i veckan har mina hundar varit hemma pga Sauron är nyopererad och jag ville att Tyra skulle göra honom sällskap. Så de har varit hemma hela veckan. Fått hjälp som vanligt av brorsan & grannen. Tacksam som alltid! :)

Måste hålla hårt i Lindas hand när man sover, så hon inte försvinner...

Ralph fick smaka på kycklingvingar, han älskade det!

Vår tidig söndagspromenad (förra söndagen).

Vi hade snö förra helgen... Lördags togs bilden! Tyra & Ralph bar väskan :)
 
Så det har varit tidiga mornar och sena kvällar för att gå på promenader med hundarna - när jag går hela dagen på jobbet också, så har varit jättetrött i veckan, men det var riktigt roligt! :) Nu är det helg - vi har bara njutit hela kvällen tillsammans i soffan & kollat på film. Trötta hundar!

Så här sov Tyra ikväll... Big smile, måste va snygg när man sover också!
 
Idag har Tyra varit hos Karin (Donna&Nebbo), Ralph var där också, är där på dagarna nu i veckan. De gick upp till 4 timmars promenad, såååå trött Tyra var när jag hämtade henne. Så skönt med trötta hundar hemma! Sauron var med mig på jobbet pga veterinärbesök och ta bort stygnen. Har läkt väldigt fint - men vila 1-2 veckor till, långapromenader är tillåtet men inte MOTION på de sättet än.

Togs för ett par dagar sen, läker bra! Nu är stygnen borta!
 
Nu ska jag sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback