Tog bort bandaget idag!

Det gick bra - men jag hade klump i magen när jag tog bort bandaget. Jag visste inte vad för syn väntade mig! Det var blodigt inuti bandaget, men den har slutat blöda. Tassen ser ut så här - inte så hemskt, det var väldigt liten del de tog bort. Skönt! Hoppas det räcker och slipper en till operation sen om det skulle visa sig att det inte funkar.
 
 
Han gillar inte läget - han gillar inte sko, han vägrar och gå med skon... Han har en strumpa inomhus nu och utomhus har han plastpåse över, jag ska köpa en riktig hundsko imorgon. Jag har en hemma, men den är för liten, den tillhörde lilla Azi :)
 
Hundarna har varit hemma idag med hjälp av mamma, bror och grannen. ÄR SÅ TACKSAM! <3

Kommentarer
Anneli säger:

Det ser fint ut och jag hoppas att det räcker med den där operationen.

2013-12-05 | 09:04:19
Bloggadress: http://hundisthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback