Uppdelat på egna tider med hundarna idag!

Imorse fick Tyra sovmorgon - men tidigt för Sauron. Jag vaknade och såg att det var vitt ute - ojj skyndade och kliva upp, och fixa släden. Premiär för slädtur för oss! :D Tog 6 km runda i Erstavik. Sauron var lite osäker i början, sen drog han på ganska bra. Mycket skillnad från cykeln, kanske för det är nytt och det är tyngre att dra släde än med cykel. Tungsnö var det idag också. Men det var underbart mysigt! :) 




 
Senare fick Sauron vila och jag drog iväg med Tyra till en kompis i Sandsborg och åt kladdkaka och umgicks med bebisen. Tyra träffade henne för första gången nu- det gick bra, är nöjd med henne uppträdande! :) Efter hos kompisen åkte vi till mormor och åt blöte. Norrländskt mat! Tyra fick smaka lite, som vanligt tvingar mormor mig att ge gottisar till hundarna, som de ALDRIG får här hemma av mig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback